Boxer digitale patronenuitdaging

In deze laatste maand van het jaar ben ik bezig aan een inhaalslag voor mijn digitale patronen uitdaging. Ik had me voorgenomen, samen met vele anderen, om eens goed in mijn digitale patronen te duiken en het plakband en de schaar erbij te halen!
Zo gezegd zo gedaan, ik dook in de online patronen catalogus van Patty Doo tijdens een leuke uitverkoop en kocht voor weinig een leuk heren boxershort patroon (heb mijn eigen uitdaging geloof ik niet helemaal goed begrepen, haha): patroon John.

Online kun je de video bekijken van hoe je het patroon in elkaar stikt. Leuk dat tussenstuk bij de pijpen en het kruis en een mooie manier om het elastiek aan te zetten: www.pattydoo.de/naehvideo-boxershorts

Ik gebruikte eerst een oranje tricot uit eigen voorraad, maar had al snel het idee dat het patroon wel groot valt, ik heb toch maar een maatje kleiner gemaakt. Ook de blauwe tricot en het bruine elastiek heb ik lang liggen, lekker Use What You Have dus om dit patroon te proberen!

patroon: Patty Doo Boxershorts John
maat: M
stof: 
*
#digitialepatronenuitdaging 5/8



Nabrander, kom er net achter dat deze boxer mooi in het thema van Ladies of Lingerie & Design past: werken met restjes!

Reacties

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus