Tas op verzoek

Jullie hadden nog een leuk project dat ik een poosje geleden al gemaakt heb van me tegoed hier op mijn blog. Toen een van de dames van het haakcafe de tas zag die ik gemaakt had voor het jubileum van de winkel, was ze op slag verliefd en vroeg ze me een tas te maken voor de speeltjes van haar hondje.
Leuke uitdaging, omdat we bedachten dat een afbeelding van Tanka, haar hondje, wel leuk zou zijn. That was a first for me! Zo gezegd, zo gedaan en de ontvangen foto omgezet naar een zwartwit afbeelding (via dit gratis online programma) en daarna er een snijbestand van gemaakt voor de cameo.
Voor de binnenkant gebruikte ik leuke geruite stof, als leuk contrast met de gebleekte katoen van de buitenkant.
Op de achterkant een pootje en de naam
En een zwarte knoopje met Kloske! erop om de tas af te maken. Ze was er erg blij mee! De tas wordt nu gebruikt voor de haakspullen, veel te mooi om voor de speeltjes te gebruiken zei ze #blij.
stof: eigen voorraad


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus