Eindsprint digitale patronen uitdaging 2018

Ik wilde toch nog even de eindsprint inzetten voor de Digitale Patronen Uitdaging die ik begonnen ben samen met MaMarieke. Het zijn niet erg ingewikkelde patronen, maar nummer 6 en 7 zijn nu ook klaar!
Jan wilde graag een onderhemd, lekker warm voor zijn rug. Ik gebruikte het gratis patroon van Thread Theory, de Arrowsmith. Als je 'm als onderhemd wilt gebruiken moet je 'm een maat kleiner maken. Heb het idee dat 'ie toch nog aardig ruim valt. Ik gebruikte hetzelfde stofje als voor boxer John als proef, dan heeft hij alvast een setje. Bij de volgende hoog ik de armsgaten wel wat op denk ik. Ik heb geen foto, want hij heeft 'm meteen al aan vandaag.

Voor mezelf maakte ik een tuniek van Made for Mermaids, de Mama Nina, een lekker wijd raglanshirt. Je kunt 'm maken als top, tuniek en jurk vanuit dit kooppatroon. Ik maakte de tuniek met semi hoog / laag uitsnede en 3/4 mouwen. Het shirt zit zo in elkaar en draagt heerlijk en de tricot is lekker zacht.De kleur is in werkelijkheid nog mooier dan op de foto.

Vandaag nog wat andere zaken op het programma staan, maar ik heb nog een leuk verrassend digitaal patroon klaar liggen dat ik misschien later vandaag nog zal maken, dan sluit ik mijn jaar goed af met 8 van 8 voor de #digitalepatronenuitdaging.



maat: L
stof: blauwe tricot uit eigen voorraad
*
maat: Orange -> Red
stof: tricot van stoffenmarkt Amersfoort
*
#digitalepatronenuitdaging 6 en 7 van 8

 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus