Beste wensen (creatief voor kerst)

Ik kon het niet nalaten om ook dit jaar weer een kerst weer een shirt te maken. Vorig jaar was het nog de stof die de kerstsfeer aan het shirt gaf, dit jaar kon ik natuurlijk ook los met de cameo voor een opdruk! Ik koos voor de Gnomes uit de Silhouette Designstore.
Ik had eerst een ander patroon in gedachten en had daar ook garen en omvouwelastiek in de kleur van de het flexfolie gekocht, maar uiteindelijk koos ik toch voor mijn favoriete go to shirt patroon, de painted canvas van Ottobre Woman. Bedacht gaandeweg toch wel dat het leuk was om een accentje ook nog mee te geven, dus testte ik wat steken op mijn Pfaff en daar kwam deze uit.
Jan vroeg ook of ik een kerst opdruk op een shirt wilde maken met de cameo. De afbeelding vond ik op Pinterest. Allebei een knipoog naar kerstkleding dus ;-)
 Ik maakte de mutsjes nog af met een steentje hotfix, 3 hobbies met elkaar gecombineerd!
Nog een fijne 2e kerstdag toegewenst en veel plezier met de laatste dagen van 2018!

patroon: shirt 2/5 Ottobre Woman 2/2016
maat : 50, zonder extra zijnaad geknipt, panden en mouwen verlengd, hals aangepast
stof: tricot Karteris Barneveld
*
cameo patroon gnomes: kooppatroon uit Silhouette Design Store
cameo patroon kerstmuts met zonnebril: gratis, gevcnden via Pinterest 


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus