Uitdagingen voor 2020

Zodra de kerstliedjes weer op de radio zijn en Sint het land uit is, zie je de online creatieve uitdagingen ook weer voorbij komen. Zo kwam ik op Facebook de 52 Week Sewing Challenge tegen, 52 naaigerelateerde projecten in een jaar waar je ook nog eens mee kan loten met leuke prijzen (patronen en shoptegoed). Ze werken met een thema lijst per week, ik ga de komende weken eens bedenken wat ik allemaal wil maken. Elke week een project af zal niet lukken, maar proberen elke week (buiten naailes) achter de naaimachine te zitten (even lekker tijd voor mezelf) is een mooi voornemen!
Begin dit jaar kwam ik ook de #makenine challenge op Instagram. De 9 projecten die ik voor 2019 heb uitgekozen heb ik niet allemaal gemaakt, dus een gedeelte schuif ik door naar volgend jaar, want een aantal projecten staan nogsteeds op mijn verlanglijstje!

Werken jullie met lijstjes met uitdagingen of projecten die jullie willen gaan maken?



 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus