Eerste sok klaar, zo leuk

Wat een feest, mijn eerste gehaakte sok heb ik klaar! Na een paar keer opnieuw te zijn begonnen had ik de slag te pakken en dan kan je lekker doorhaken. Het patroon zit heel vernuftig in elkaar.
Om goed uit te komen met de stekenverhouding heb ik de sok met naald 3 gehaakt. De pasvorm is goed, ik heb alleen 1 toer extra gehaakt om qua kleur goed uit te komen voordat ik aan de boord begon. Ik vond het leuk om een paar toeren knalroze toe te voegen. Ik verstevigde de teen ook met het bijgeleverde klosje en voor de rest heb ik het patroon gevolgd.

Ik word hier zo vrolijk van! Alleen jammer dat je nog een sok moet haken voordat je je werk kan dragen haha. Eerst nog even de laatste toer van Rozeta week 4 en dan start ik met sok 2. Ik heb zelfs al nieuwe wol gekocht, ik kan het niet laten haha.

patroon: Sok Kattenoog uit Sokken haken a la Sacha
maat: Medium (40-44) met 1 toer extra voor boord
garen: Lang Yarns Jawoll Superwash grijs 83.0003
garen: Lang Yarns Jawoll Superwash fuchsia 83.0184
75% scheerwol, 25% polyamide
gekocht bij: Wolwinkel Elitt in Amersfoort
haaknaald: 3.0mm


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus