Eindsprint 2020


Dit jaar wil ik echt in het 'groen' eindigen. Ik wil:
  1. meer meters stof verwerkt hebben dan ik dit jaar gekocht heb;
  2. meer nieuwe patronen gebruikt hebben dan ik dit jaar gekocht heb;
  3. meer bollen wol gebruikt dan ik gekocht heb dit jaar.
Alleen met de bollen wol lig ik op schema (5 verbruikt, 0 gekocht), met de nieuwe patronen ben ik in de buurt (nog 4 te gaan met de huidige balans), maar voor de meters stof die ik gekocht heb moet ik echt de eindsprint in gaan zetten! Ik heb ruim 28 meter meer stof gekocht dan ik weggenaaid heb....(en dat terwijl ik al meer dan 100 meter heb weggenaaid dit jaar maar dat zeggen we maar niet hardop hmhm)

Nog even hard aan de slag dus!


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus