Hoodie (#week48)

Ik kocht de Burda van december voor een leuke trui die ik voor mezelf gezien had. Toen bij nameten bleek dat ik het patroon eerst zou moeten vergroten besloot ik eerst voor een ander project te gaan. in hetzelfde nummer staat ook een leuke hoodie voor mannen. Ik had eerder al een dunne sweatstof voor Jan gekocht om een trui van te maken, dat kwam goed uit!
Het model zit snel in elkaar en het was leuk om met de 3 verschillende stoffen te werken. Ik kortte de mouwen wat in maar verlengde ze weer met een strook lichtgrijs. Ik stikte ook onderaan bij de zoom een extra strook grijs. Het patroon valt wel wat klein,  zeker als je een iets dikkere stof gebruikt. Volgende misschien toch ook maar vergroten.

afbeelding burdastyle.de

Kijken of in de vrije dagen rond kerst alsnog wat met het patroon voor mezelf kan doen, weer eens wat anders met de aangestikte sjaal.
patroon: Hoodie 131 Burda Magazine 12/2020
maat: 54 + 7 cm verlengd
stof: sweatstof van Driessenstoffen.nl


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus