Meteen nog maar een (#week47)

Wat vliegt de tijd toch, door de jaarchallenge ben ik me erg bewust van de weeknummers....week 47 alweer. Dat betekent dus ook 47 creaties rijker inmiddels, ik ben helemaal bij met de 52 Week Sewing Challenge waar ik aan mee doe op Facebook. Het zorgt ervoor dat ik elke week bewust tijd maak om lekker achter de naaimachine te zitten, mission accomplished!
Nadat ik vorige week mijn blouse met kraag maakte (ik vind 'm zoooo leuk en heb 'm ook al met plezier gedragen) heb ik al vrij snel een tweede geknipt. Dit maal van een (glibberige) lycra die ik al jaren in mijn voorraad heb. Nu maar gewoon de schaar erin gezet, zonde om de stof niet te gebruiken!
Ik zorgde ervoor dat de punten van de kraag voor met de kleuren van de vlinders waren bedekt. Dat er op het voorpand middenvoor ook een stukje vlinder zit is puur toeval. Achteraf gezien had ik het kraagje beter kunnen verstevigen, bij de punta viel deze vanzelf goed, hier wat minder.
Nu aan de slag met mijn jaarchallenge 20/21Maak een kledingstuk voor de feestdagen. Het einde van de maand komt ook al weer snel in zicht. Time flies when you're having fun 😊
patroon: My Image 21 Blouse M2059
maat: 52 + 5 cm verlenging
stof: lycra van lang geleden uit eigen voorraad


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus