Opbergen maar

Het thema 'opbergen' duikt in twee van mijn challenges op. Voor volgende week staat bij de 52 Week Sewing Challenge de volgende uitdaging te wachten: Sew Something for Storage. En in januari staat op het programma van de Jaarchallenge '20/'21Voor degene die niet aan Carnaval doen, wordt de opdracht: Maak een opbergartikel (denk hierbij aan: etui/ toilettas/ laptoptas/ handtas/ rugzak / lunchbag oid).
Januari is al bijna voorbij en ik ben erg druk bezig met proefnaaien van een wollen mantel voor Itch to Stitch, dus ik heb weinig tijd meer om voluit te gaan op het thema deze week. Wel maakte ik iets wat ik echt al jaaaaren van plan ben, en daarom ben ik toch wel blij dat ik het nu dan toch gedaan heb. Al jaren hangt er een plastic tasje op het toilet met 'dameszaken'. Tis toch veel leuker er verzorgder als er iets leuks hangt om naar te kijken. Dus toen ik het toilet aan het schoonmaken was en ik aan het denken was wat ik voor de challenge zou maken wist ik het. Simpel, snel klaar, maar wel mooi van mijn lijstje nu!
patroon: naar pin van Pinterest
stof: katoen en lint uit eigen voorraad


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus