Cadeautjes

In 2018 bestond Wolwinkel Elitt 8 jaar en tijdens het haak- breicafé hoorde we dat ze eind maart de 12,5 jaar aan zouden tikken, waar blijft de tijd! We konden dat als Elit(t)e troepen natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan! Al pratende kwam het idee om allemaal wat bloemen te haken/breien en zo een boeket o.i.d. aan te kunnen bieden. 
In de app groep ontstond langzaam aan het ideeën om een bloemenweide/schilderij te maken met elkaar. De maandagavond voor het café ging ik naar Trees en hebben we samen een oud doek overspannen met groene stof en daar een mooi hart op gelegd. De dag erna is alles vastgeplakt en konden we woensdag het 'schilderij' overhandigen. 
Naast de organisatie en het doek spannen, haakte ik zelf twee vlindertjes voor op het schilderij (technische gezien twee bloemetjes die je dubbelklapt en omhaakt met een lossen ketting).
Zo leuk, een van de haaksters had een paar ini mini lieveheersbeestjes gemaakt, hoe leuk!!
Ik was helemaal in cadeautjes mood, dus besloot ik de cameo weer eens af te stoffen 
en wat cadeautjes gemaakt voor collega's!
Ik naaide een kussensloop en bedrukte 'm met een tegeltjeswijsheid hihi
En shirts voor mijn Spaanse collega's met mooie scrabblewoorden
En Jan kan binnenkort ook een collega blij maken, herken je het gebaar?


52 Week Challenge: "Sew Something without a pattern" (17)

 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus