CreaPower Shirt

Mijn CreaPower shirt uit 2019 was aan vervanging toe, dus knipte ik voor de CreaPower Marathon een nieuw shirt. Helaas werd ik ziek en kon ik niet bij mijn eigen evenement zijn. Het shirt bleef ook liggen....Afgelopen weekend heb ik het alsnog gemaakt, dan ben ik in ieder geval klaar voor ons volgend evenement!
Ik gebruikte een van mijn favoriete patronen, het shirt met kraagje M2059 uit de My Image #21 en sneed ons logo met de cameo. Ik wilde het shirt nog wat extra's meegeven, dus besloot ik regenbooggaren te gebruiken om alle naden te locken.
En gebruikte ik het op de cover om een aantal naden ook aan de bovenkant door te stikken.
Daar word je toch vrolijk van!
patroon: My Image 21 Blouse M2059
maat: 52 + 5 cm verlenging
stof: katoenen tricot uit eigen voorraad

52 Week Challenge: "Sew an WIP/UFO" (week 27)


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus