Vrolijke boxershorts

'Sometimes life is throwing you curveballs' kunnen ze zo mooi zeggen in het Engels. We hebben al het nodige op ons bordje gehad het afgelopen jaar en van de week zaten we plotseling de hele middag op de spoedeisende hulp. Een ziekenhuisopname volgde voor mijn man. Toen ik even naar huis ging om spullen voor hem te pakken zag ik een kaartje waarop stond dat je wel een bos bloemen mee mocht nemen naar de afdeling, maar niet een bakje met planten als bijv. hyacinten erin. In de auto zat ik daarover na te denken en op een of andere manier bedacht ik dat het leuk was om de boxer mee te nemen die ik laatst al geknipt....je raadt het al, met bloemen erop! 
Jan draagt graag boxers die ik voor hem maak en wordt er ook altijd vrolijk van. De volgende ochtend dus snel de boxer in elkaar gezet en meegenomen (ipv bloemen). Op weg gisteravond bedacht ik dat ik ooit een leuk stofje voor hem ook had gekocht met waterpistolen, ook goed voor een lach op zijn gezicht. 
Gelukkig mag hij nu thuis verder herstellen en zijn de boxers ook weer mee naar huis gegaan. Ik hoop dat het voorlopig bij deze curveballs blijft, tijd voor leuke dingen, goede gezondheid, mooi weer en mooie herinneringen maken!
maat: M
stof: restant rode katoenen tricot
stof: katoenen tricot waterpistolen (Belhadi Amersfoort)


52 Week Challenge: Sew for Someone/Something Important to You  (21)
#sew20challenge2023: 5 + 6 / 20 
 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus