Barbie night

Kom ik er toch achter dat ik mijn Barbie jurk nog helemaal niet heb laten zien hier op mijn blog. Samen met 22.000 anderen ging ik naar de premiere van de Barbie film in NL. Dresscode was 'a touch of pink', dan is het natuurlijk leuk om daar een foute jurk voor te maken!
Ik koos voor de jurk met pofmouwen en een gerimpeld lijfje uit de Knipmode van augustus van dit jaar. Ik maakte de jurk tijdens de Reversed SewINGE Marathon, van zaterdag 20.00 tot zondag 20.00u in de winkel en online samen naaien. Ik heb tussendoor lekker geslapen, maar er zijn die hards de hele nacht doorgegaan!


Nog even lekker wat fotospam haha, we hebben een leuke avond gehad. En natuurlijk heb ik mijn fuchsia roze tas ook meegenomen, die kleurde er natuurlijk mooi bij.

patroon: Jurk 7 Knipmode 8/2023
maat: 52
stof: katoen van Karteris Barneveld

week 41: Sew a costum


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus