Tas voor haakprojecten

Eindelijk weer eens een gezellige naaidate met Tialda. En wat troffen we het met het weer, niet te warm, niet te nat, we konden heerlijk buiten zitten naaien en kletsen! Een poos geleden knipte ik al een tas van fuchsia skai, lekker kleurtje! Het skai had ik gekregen op het  laatste naaiweekend, wat een feestje!
Ik wilde graag een 'project bag' maken voor mijn haakspullen voor wanneer ik naar het brei- en haakcafé van Wolwinkel Elitt ga (eens in de twee weken op woensdagavond gezellig samen koffie drinken, kletsen en creatief doen). Ik had al eens een prachtig patroon gezien, de Hildegards Notion Trunk van Sew Sweetness, maar die is onderdeel van een grote bundel en dat vond ik toch wat te gortig. Een beetje googlen en pinteresten en toe kwam ik uit bij deze Youtube video van een open wide tote bag, ideaal!
Ik nam mijn power machientje mee, de Toyota Power Fabriq 17, ideaal voor leer en denim. Hij ging moeiteloos door alle lagen skai heen. De motor is zo sterk dat ie moeiteloos door mijn naaldendoosje heen naaide hmhm die ik als nivelleer plaatje wilde gebruiken.
Ik gebruikte een leuk 'Love to Sew' stofje en een paarse rits uit mijn voorraad, kleurt leuk bij elkaar! Voor mijn haaknaalden maakte ik aparte vakjes, zodat ik ze snel bij de hand heb.

Al met al een heerlijk dag gehad zo samen in de prachtige tuin onder parasol!
stof:  skai leer (gekregen) 
stof: katoen 'Love to Sew' van Megastoffen


 

Reacties

  1. Wat een super toffe tas!! Whahaha en sorry mag ik even lachen om je naaldendoosje ..... ben het helemaal met je eens, wat een super machine is dit. Ik gebruik mijne niet vaak, echt voor dit soort projecten. Ideaal ding.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus