Zandvoort here we come!

We zijn voor de derde keer naar Formule 1 Super Friday in Zandvoort geweest. Net als in 2021 en 2022 maakte ik weer shirts voor ons beiden. 
Jan wilde dit keer echt verschillende shirts, nou vooruit dan maar.... Ik zag poosje geleden zwart wit geblokte stof online voorbij komen, ik wist meteen dat ik daar wat voor dit jaar mee wilde doen.

Voor Jan maakte ik de Farbenmix Föhr, het favoriete patroon voor hem. Dit is shirt 21 door de jaren heen als ik goed geteld heb. Dit maal diepte ik de armsgaten 1 cm uit.
Voor mezelf koos ik het poloshirt van Pattydoo dat ik laatst voor het eerst maakte. Ik ging bij de butste voor een maatje kleiner, paste een 3cm rounded back adjustment toe en verlengde het shirt  3cm.
Het splitje blijft leuk om te maken en ook dit keer gebruikte ik een aparte steek op mijn Pfaff om de naden bij de zoom en schoudernaad af te werken. Dit maal gebruikte ik een bestaande steek, de eerste uit menu 3.3.1.
 
Met de cameo ontwierp en sneed ik opdrukken voor onze shirts.
We hebben een heerlijke dag gehad op het circuit. De kwalificatie vandaag is goed gedaan, hopen dat Max morgen zijn 9e overwinning op rij binnen halen en zijn 3e zege op Zandvoort....

patroon: Farbenmix Föhr
maat: XXL met hals en armsgaten 1cm uitgediept, panden 4 cm verlengd
stof: katoenen tricot oranje van Driessenstoffen.nl en geblokte stof via Facebook groep

maat: K->L en 3 cm RBA + 3cm verlengd
stof: katoenen tricot oranje van Driessenstoffen.nl en geblokte stof via Facebook groep


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus