CreaPower Potloodtasjes

Afgelopen zaterdag tijdens de CreaPower Marathon heb ik zelf ook gedeeltelijk achter de naaimachine gezeten. Ik maakte 4 potloodtasjes: tasjes voor kinderen met in het voorvakje ruimte voor stiften en potloden en binnenin ruimte voor een kleurboek. In totaal zijn er maar liefst 70 potloodtasjes gemaakt die de Clubvan4 weer uit gaat delen in Den Haag.
Ik maakte deze blauw/roze variant deels met stof uit eigen voorraad:
Deze twee zwarte tasjes maakte ik met lapjes uit de CreaPower voorraad. 
Ik borduurde met de naaimachine de letters van CreaPower erop:
Dankzij sponsors konden we alle tasjes ook nog eens vullen met potloden/stiften en kleurboekjes. 
Dat zullen 70 blije kindergezichtjes worden in Den Haag!

stof: diverse lappen deels uit eigen voorraad

Reacties

  1. Mooie tasjes en een heel mooi initiatief! Jullie hebben veel gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn om te lezen dat Crea-power zich zo blijf inzetten!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus