Sancho Secret SWAP

Op het Sancho forum werd er een poosje geleden een Secret SWAP uitgeschreven waarvoor ik me aanmeldde. Je krijgt een naam door van iemand waar je iets voor maakt en je krijgt zelf van iemand anders ook weer een cadeautje terug. Bedoeling was om iets te maken met materialen uit eigen voorraad en dat door de brievenbus past.
Jessica van Zomerkoninkje was mijn secret swap maatje. Ze houdt van zwart/grijs/blauw en harde kleuren als fuchsia, rood en turquoise. Wat zou ik eens maken....Iets niet al te groots dat door de brievenbus kan....maar eens even op mijn eigen Pinterest tassen board gekeken en toen kwam ik al snel uit bij deze pin die al lang op mijn verlanglijstje staat om een keer te maken:

Ik maakte wel een strakkere variant met drie verticale strepen en ik vergrootte het model:
Ik gebruikte kobalt blauw leer en achter de uitsnedes zette ik een stukje zwart leer met textuur.
De achterkant hield ik gewoon blauw. Als voering gebruikte ik een wit stofje met kleine polka dot, iets wat zij volgens mij ook leuk vindt, afgaand op haar blog.
Mijn Secret Swap cadeautje dat ik kreeg lag al wat eerder op de deurmat. Inge maakte voor mij een mooi naai etui dat ik meteen meenam naar de CreaPower Marathon begin maart. Inge schreef er zelf ook nog een blog over, zie *hier*.
Ik ben er erg blij mee, de kleuren zijn helemaal mijn ding en ze had 'm ook nog gevuld met wat praktische zaken. Dankjewel Inge!
materiaal: uit eigen voorraad 


 

Reacties

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus