Stipstijlvirus

Ik doe zoveel leuke dingen, dat ik achter loop met bloggen. Vorige week heb ik een fantastische workshop gevolgd bij Nienke van Stipstijl. We hebben leren stippen, Staphorster stipwerk 2.0 zeg maar, wat geweldig!! Ik ben helemaal verliefd op mijn creatie en kan eigenlijk niet geloven dat ik dit bordje zelf gemaakt heb....
In een ochtend neemt Nienke je mee in de wondere wereld van stippen. Hoe je je
patroon opbouwt in 4 fases. Zo'n wit bordje was best intimiderend moet ik zeggen, maar ik kreeg al snel de smaak te pakken!
Wat hebben we een lol gehad met z'n vieren en wat een lekkere high tea hadden we erbij, verzorgd door JE Theetafel. Omdat ik niet mee at vanwege mijn dieet, mocht ik 5 kopjes in de etalage hangen voor uitgestelde koffie. Goede deal toch?
Je snapt het al...weer een verslaving, uh, hobby erbij! De verf heb ik inmiddels in huis haha en mijn Pinterest bord gemaakt, jullie zullen nog wel vaker stipwerk hier voorbij zien komen op mijn blog.

Reacties

  1. Oh die is leuk geworden en snap dat je verliefd bent op je eigen creatie.
    Mooi kleuren heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijkheid zo! Te weinig tijd voor al die leuke hobbies!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken