Wie doet er mee met de MDPM

Ik zag een oproepje op het blog van MaMarieke om mee te doen aan de MDPM
Maart de Digitale Patroon Maand


Ik heb ook een behoorlijke stapel digitale patronen die je zelf moet printen en aan elkaar moet plakken voordat je er überhaupt aan kan beginnen. Die schop onder je kont en het zakje tijd krijg je er niet bij zoals Marieke schrijft. Vandaar de oproep om samen in de maand maart je aankopen erbij te pakken en er minimaal eentje te maken. Zo kunnen we elkaar stimuleren!
Dit past natuurlijk helemaal in mijn schatgraven uitdaging, ik kan het stof van de papieren prints afhalen (want zover was ik dan wel in een aantal gevallen haha). Ik heb patronen voor shirts, broeken, jurken en zelfs sokken!


Zin om mee te doen, meld je dan aan op het blog van MaMarieke, dan zet ze je erbij op de lijst.


 

Reacties

  1. Leuke uitdaging he! Ik doe ook mee, hoewel ik voor mijzelf maar 2 pdf patronen heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je meedoet. Ik heb mijn pdf patronen laatst gebruikt. Dus nieuwe kopen 😉

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus