Halverwege 52 Week Sewing Challenge (#week26)

Week 26 alweer van de 52 Week Sewing Challenge, we zijn halverwege deze uitdaging op Facebook! Reden voor mij om mee te doen aan deze challenge was "meer me-time achter mijn naaimachine in 2020", en dat is gelukt!! Elke week heb ik een naaiproject (klein of groot maakt niet uit) afgemaakt! Twee keer is dat niet gelukt, maar die heb ik beiden ook al weer ingehaald.
Dit waren mijn inzendingen voor het eerste kwartaal:
En zojuist heb ik ook mijn inzending voor het tweede kwartaal gepost op de groep:

Ik heb inmiddels 44 projecten gemaakt met 23 verschillende patronen waarvan 14 nieuwe patronen die ik niet eerder gebruikte en ik heb meer dan 50 meter stof weggenaaid uit mijn voorraad. (dat ik meer dan die 50 meter ook weer gekocht heb laat ik hier maar weg om de feeststemming niet te bederven haha). Ik won zelfs een prijs in een van de weken en mocht twee patronen van Made by Runi uitzoeken!
Vanmiddag maakte ik mijn bijdrage voor week 26. Ik paste het patroon van de Farbenmix Föhr aan en verdeelde het in 2/3 en 1/3. Ik had deze variant al heel lang in mijn hoofdf en hij is precies geworden zoals ik 'm in gedachten had!

Ik geniet dus met volle teugen van deze challenge, op naar het 2e halfjaar!

patroon: Farbenmix Föhr
maat: XXL met hals 1cm uitgediept, panden 3 cm verlengd
stof: tricots Karteris Barneveld en Budgetstoffen.nl


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus