Poging 2 shirt

De vorige keer dat ik met de mooie tricot met grijze driekhoeken aan de slag ging, ging het niet goed en maakte ik per ongeluk twee achterpanden in een poging een a-symmetrisch patroon te maken. Deze keer had ik het shirt af en kwam ik er achter dat ik de hals verkeerd had afgewerkt....het naad van de bies zit nu middenvoor i.p.v. onopvallend midden achter....hoe is het toch mogelijk.....
Bij Dealfuel.com kocht ik een groot pakket met allemaal mandala bestanden voor de cameo. De print die ik op dit shirt heb gedaan is een van de eerste die ik probeerde.
Met dit shirt heb ik meteen week 15 ingehaald van de 52 Week Sewing Challenge en ben ik helemaal bij (elke week dus een creatie af in 2020). Ik ben nog steeds ontzettend blij met deze uitdaging, ik ben weer heerlijk aan het naaien dit jaar!
patroon: Farbenmix Föhr
maat: XXL met hals 1cm uitgediept, panden 4 cm verlengd
stof: tricots Karteris Barneveld en Budgetstoffen.nl
print op shirt: Dealfuel.com


 

Reacties

  1. Mooie shirts zijn het weer geworden, heb dat ook een keer gehad de bies verkeerd erop en ik heb hem er toch opnieuw aan gezet want bleef het zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus