Summer on my mind (#week27)

Zal je net zien, hebben wij vakantie, gaat het hier regenen...ik had toch zin om iets zomers te maken voor als het weer zo warm wordt hier. Cargopants voor Jan staan al twee jaar op mijn #MakeNine lijstje, maar eerst maar wat makkelijks maken. Ik gebruikte het gratis patroon van La Maison Victor, de Ian shorts, een zwembroek voor grote en kleine mannen.
Ik gebruikte een tricot i.pv. een niet rekbare stof. De broek is nu aan de grote kant, volgende keer toch maar 1 of 2 maten kleiner maken! Leuk wel met de oogje en een koortje erbij en Jan's logootje.
Ik maakte er vandaag meteen een shirt bij, kom maar op met de zon! 
Ik stikte het shirt met lichtgrijs garen door, de shorts met wit.

maat: L
stof: tricot uit eigen voorraad
`
patroon: Farbenmix Föhr
maat: XXL met hals 1cm uitgediept, panden 3 cm verlengd
stof: tricots Karteris Barneveld


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus