Racen maar! UWYH uitdaging tussenstand


Dit was dus zo'n stofje waarvan ik vergeten was dat ik die gekocht had.....en daarom ben ik in mei mijn Use What You Have uitdaging begonnen!


Tussenstand tot nu toe: 6,20 meter stof gekocht voor shirt Jan, workshop Multibox en het testen van een patroon voor Itch to Stitch waar ik later over zal bloggen, heel gerichte aankopen dus. Ondertussen heb ik in dezelfde periode ook al wel bijna 30 meter verwerkt in diverse projecten! Ik heb ook 5 patronen/patroonbladen gekocht, maar ook daar staat de balans nog in het groen, ik heb 7 nieuwe patronen gebruikt.

patroon: Farbenmix Föhr
maat: XXL met hals 1cm uitgediept, panden 3 cm verlengd
stof: katoenen tricot zwart Budgetstoffen.nl
stof racewagens: tricot lapjesmarkt Utrecht 



 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus