Creatieve voornemens 2021

Ik houd de traditie in stand om weer creatieve voornemens te maken voor het nieuwe jaar. De afgelopen jaren stonden vaak in het teken van Use What You Have, mijn voorraad is nog zo groot dat ik nog heel lang vooruit kan met stof en patronen hmhm. Toch kies ik voor mijn hoofduitdaging voor 2021 voor dezelfde insteek als 2020: meer me-time achter de naaimachine. Het geeft me zoveel plezier en ontspanning naast mijn heel drukke baan dat ik graag weer mee ga doen aan de internationale 52 Week Sewing Challenge op Facebook. Elke week maak je een naai project af, of het nu groot of klein is. Meestal naai ik dan in het weekend, maar vaak heb ik in de week zelf dan al de nodige voorpret met bedenken wat ik ga maken en welke materialen ik kan gebruiken. Ik ga de uitdaging dus graag weer aan in 2021, ik heb er zoveel plezier aan beleefd dit jaar!
Ik houd sinds 2018 in excel bij wat ik maak en koop. Aanvullende uitdaging voor dit jaar is toch wel dat ik echt meer patronen gebruik en meer meters stof wegnaai dan ik aanschaf. (Alleen in 2020 is het me gelukt om meer nieuwe patronen te gebruiken dan ik gekocht heb....voor de rest ben ik altijd in het rood geëindigd, zowel qua meters stof als patronen de afgelopen drie jaar... #shameonme). Ik zal de stand bijhouden hier op mijn blog.

De Jaarchallenge 200/2021  van de (Nederlandstalige) Facebookgroep Sewing, DIY swap/ challenge loopt natuurlijk ook door in 2021. Op zich ook echt een uitdaging voor mij. Net als vroeger op school: ik houd van lezen , maar boeken voor mijn lijst lezen stelde ik altijd uit omdat het 'moeSt'. Ik merk dat ook een beetje met de jaarchallenge en bijv. ook met mijn #MakeNine uitdagingen van voorgaande jaren. Maar ja, dat is dus juist wel een mooie uitdaging dus zoals het woord ook zegt 😊 dus ik houd 'm erin. 
Voor nu houd ik het bij deze voornemens, wie weet wat er later nog op duikt in het jaar. Ik heb er nu al zin in om weer lekker creatief bezig te zijn, dat geeft me energie, zeker ook in deze onvoorspelbare en bijzondere tijden.



 

Reacties

  1. Knap hoor deze uitdaging, ga hem niet aan maar wil ook wel wat meer seewing time het komende jaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus