Jaarchallenge 20/21: Hergebruik van materialen

De opdracht voor december voor de Jaarchallenge '20/'21 is:  'Maak een project waarin alle materialen hergebruikt zijn.' Nou, dat was niet moeilijk, ik heb nog steeds het shirt liggen van mijn blunder van van het voorjaar waar ik twee achterpanden aan elkaar stikte in een poging creatief met lijnen te zijn....

Voor

Na

Ik had al lang in gedachten om van het shirt een mouwloos hemdje te maken. Ik kon de panden uit de panden van het shirt knippen, zo zie je toch nog wat van het a symmetrische effect wat ik wilde bereiken. Ik kon zelfs de zoom van het oorspronlijke shirt gebruiken.
Ik knipte alleen nieuwe boordjes om de hals en armsgaten mee af te werken. Dat deed ik per ongeluk van een ander stofje dat ik nog over had van een shirt, dat heb ik maar zo gelaten....de kleuren komen in de buurt hmhm .En dit was uiteindelijk nog over van het oude shirt
patroon: onderhemd Arrowsmith van Thread Theory (gratis)
maat: L
stof: tricots van Karteris Barneveld


 

Reacties

  1. Leuk om te zien en vind de biezen van de mouwen en hals erg leuk zo

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus