LMV sweater Bjorn

Lekker zo'n extra dagje vrij na de feestdagen, mooi de tijd voor een gezellige digitale naaidate met Tialda en tijd om een trui voor Jan te maken! Ik zag laatst bij Megastoffen een leuke geblokte joggingstof voorbij komen, die kon ik niet laten liggen. Jan is Formule 1 fan en deze stof past daar helemaal bij.
Eerder maakte ik al drie truien voor hem die hij graag draagt. Ik gebruikte daarvoor de Rebel Raglan van Wardrobe by Me. Nu wilde ik eens een ander patroon maken, het werd de Bjorn sweater uit de La Maison Victor van sept/okt 2019, leuk met vlakverdeling, opstaande kraag (lekker warm) en een rits.
Ik combineerde een legergroene sweatstof die ik al had (gekocht in 2018 zag ik....) met zwarte stof en natuurlijk een stukje van de geblokte joggingstof om het patroon te proberen. Ik bleek geen goede rits in huis te hebben, lang leve een Facebook waar een ex- sanchoer en mede Amersfoortse mijn beklag hoorde en spontaan in haar thuiswinkel dook!    
Her en der nog wel wat schoonheidsfoutjes (bij bh's lijn in de lijnen altijd netjes uit bij de panden, nu vergat ik spontaan bijvoorbeeld), maar over het algemeen missie geslaagd! Het is een leuk patroon om te maken.
patroon: Sweater Bjorn uit LMV sept / okt 2019
maat: XXL
stof: sweat- & joggingstof van Megastoffen.nl

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus