Eindelijk weer eens aan het haken : pannenlappen

Het was al maanden geleden dat ik eens rustig op de bank heb gezeten en lekker aan het haken ben geweest, Toen ik op Pinterest de thermal stitch tegen kwam waar een pannenlap kreeg ik weer zin om iets eenvoudigs te proberen voordat ik bijvoorbeeld mijn Rozeta CAL weer eens op ga pakken. Sinds 15 december 2019 (!?) ben ik nogsteeds niet begonnen met week 5....
De thermo stitch ging nog een beetje wiebelig, ik blijf moeite houden met herkennen wat nou de eerste / laatste steek van een toer is haha. Toch nog maar even verder kijken op Pinterest, want een paar pannenlappen kan ik wel gebruiken in de keuken. Voor mijn proefje had ik garen uit mijn Hygge pakket gebruikt, een CAL waar ik nooit verder dan week 2 gekomen ben 😨...
Mijn oog viel op pannenlappen met de wafelsteek, die ging wel meteen goed! Ik gebruikte uiteindelijk het patroon van Haak by Daphne en haakte er alleen halve stokjes omheen i.p.v. vasten.
In een middagje heb je er zo twee gehaakt, ik heb de swing weer helemaal te pakken!
garen: Scheepjes Stone Washed uit Hygge pakket


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus