Gouden paar (#week49)

Mijn ouders waren van de week 50 jaar getrouwd. Een reis met het hele gezin naar Indonesie zat er vanwege Corona niet in en door een 7 gangen diner in een mooi restaurant werd een paar weken geleden door de aangescherpte maatregelen ook onmogelijk. Uiteindelijk werd het een verrassingsontbijt op bed en een etentje en overnachting in een hotel op gepaste afstand.
Om in stijl in het hotel te kunnen lopen maakte ik mondkapjes en ontwierp ik ook gouden opdruk. Ook sneed ik met de cameo een kaart en bijpassende envelop voor de overhandiging van ons cadeau. Met de pennenhouder liet ik de tekst schrijven en een mooie 'familiewapen' tekenen op de envelop. Toch nog een beetje feest in deze bijzondere tijden, zo'n mijlpaal mag niet ongemerkt voorbij gaan. toch?
maat: L
stof: katoenen poplin Driessen.nl


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus