Op verzoek, deel 5

De wedstrijd komt steeds dichterbij! Helaas moet ik heel rustig aan doen vanwege een hernia, maar ja, ik wil de bling nu toch wel op de wedstrijdbikini gaan aanbrengen....dus dat doe ik dan ook stukje bij beetje deze dagen: eerst het patroon getekend, daarna steentjes op de folie gelegd en nu steeds een rijtje steentjes met de applicator aanbrengen en dan weer rusten.

Ik ga natuurlijk nog niet te veel verklappen, mijn vriendin moet natuurlijk 'knallen' op het podium met haar totale creatie volgende week en de outfit is daar ook een gedeelte van. Heerlijk bling wordt het in ieder geval!

Reacties

  1. Jos, ik ben blij voor je, dat je dit nog kunt met mate. Hoef je je niet te vervelen...Hoe gaat het met je? Komen de muren nog niet op je af.
    Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel beterschap! En succes met de bikini!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je dit mag doen, normaal ( tenminste ik) zou ik niet zo heel veel bling-bling gebruiken, maar nu mag je zoveel doen als je wil, das toch wel erg leuk....
    En een hernia is erg vervelend...weet er alles van, kan je wel zitten? dat kon ik toen niet, of doe je staant steentjes plakken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ben benieuwd naar het eindresultaat de dingen die ik heb gezien zijn leuk. Sterkte met je hernia hopen dat het snel weer beter gaat.

    gr.Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beterschap en ik ben heel benieuwd naar hoe de bikini er straks uitziet!

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oohh waauuwww ik ben zeer benieuwd hoe dat er uit zal zien als het aangebracht is.
    Liefs Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus