Operation Hotbabe geslaagd (op verzoek deel 7)!

Zoals jullie in eerdere posts al hebben kunnen lezen, heb ik de wedstrijdbikini voor een vriendin van mij gepimpt die meedeed aan de Flexcup 2011, een bodybuildwedstrijd. Ik kan jullie melden dat 'Operation Hotbabe' geslaagd is, Sonja is gisteren 2e geworden in de Figure klasse!! Geweldig, ik ben zo trots op haar!!
Nu zij geschitterd heeft op het podium, kan ik nu dan ook een foto plaatsen van de bikini met alle versierselen erop:
Ik had nog een klein cadeautje gemaakt voor deze Supervrouw, een (toilet-)tasje waarin ze wat spulletjes of  bijvoorbeeld haar wedstrijdoutfit kan bewaren:
Ik vond het echt een geweldige ervaring en vond het heel bijzonder dat ik alles zo van dichtbij heb mee mogen maken. Dankjewel Sonja!

Reacties

  1. Congratulations to your friend on her win!

    Congratulations to you on the suit, its fantastic!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartelijk gefeliciteerd!
    Heel erg gaaf dat ze 2e is geworden en die prachtige bikini van jou heeft gedragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. "Gefeliciteerd"..jij ook, de bikini komt ontzettend mooi uit!!
    prachtig is die geworden..heel speciaal!!
    ook leuk dat je er nog een 'superwoman' tasje bij gedaan hebt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige bikini, heeft vast bijgedragen aan het resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En hier dan eindelijk een reactie van de Hotbabe herself!

    Lieve Jos,

    Alles klopte gewoon aan aan mijn bikini nadat het door jou zo secuur voorzien was door een waanzinnig Hotfix-bling patroon! Wat een knaller was het. I felt a million dollars in this bikini! Ik weet niet hoe ik je ooit kan bedanken!

    Keep up the good bling Jos!

    X Hotbabe Sonja
    http://www.operationhotbabe.nl

    PS als het aan mij ligt heb ik door deze actie niet alleen een mooie bikini, maar er ook een mooie vriendschap aan overgehouden...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ja... en het tasje was ook een super leuke, lieve en bruikbare verassing!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!

Populaire posts van deze blog

Crea power: Care Bags haken

Kick Off Boek Naaien en Stikken

Stipstijlvirus